איך אפשר להזמין?

ניתן לבצע  הזמנה ישירות דרך האתר.  שרות הלקוחות שלנו יטפל בהזמנה עם קבלתה וידאג שתצא במהרה אל יעדה. במידה ואתם זקוקים לעזרה בבחירת  המארז המתאים, אנו כאן  לרשותכם בטלפון
052-3371048 דניאלה בין השעות 9:00-16:00
ניתן גם לעשות הזמנה טלפונית.

האם ניתן לבחור את המוצרים שאני רוצה ?

אנו משווקים מארזים מוכנים  וכל מארז הינו מיוחד. המוצרים בחבילה נבחרו בקפידה כדי שהמתנה תשמש את המקבלים באהבה רבה.  עם זאת ניתנת  לך האפשרות לבחור את הפריטים שתרצי ולהרכיב לבד את החבילה. הכנסי לחנות לקטגוריה של מארזים בהרכבה עצמית ותבחרי את החבילה שאת/ה רוצה .



באיזה מידות הביגוד במארזים?

הביגוד במארזים מותאם לתינוקות החל מ-NB ועד גיל שנה .
לפעמים המוצרים במידה גדולה וזאת על מנת שניתן יהיה להשתמש בבגדים  ולהנות מהמוצרים למשך זמן ארוך יותר. 

האם אפשר להצטרף אל מועדון הלקוחות ומה מקנה המועדון?

נשמח לצרף אתכם אל מועדון הלקוחות VIP  שלנו.  ההצטרפות קלה ומהירה ואינה כרוכה בתשלום.
החברות במועדון תקנה לכם 5% הנחה החל מהקניה הראשונה ובכל קניה שתעשו בהמשך.
ובהמשך תקבלו מאיתנו גם טיפים  מידע על מוצרים חדשים והפתעות נוספות.
**הנחת המועדון אינה כוללת את המשלוח.


לאן אפשר לשלוח את המארזים?

ניתן להזמין מארזים לבתי החולים בעיר : חיפה
בית חולים כרמל
בית חולים בני ציון (רוטשילד)
בית חולים רמב"ם
ניתן לאסוף עצמאית את החבילה ולחסוך את עלות המשלוח.
המארזים נשלחים עם שליח מיוחד אל בית החולים או אל בית היולדת
לאזורים אחרים בארץ מחוץ לחיפה המארזים נשלחים באמצעות דואר ישראל או חברת שליחויות . (עלות וזמן המשלוח משתנים.)
לפרטים ולמידע נוסף צרו עימנו קשר טלפוני 052-3371065 ענת
דניאלה 0523371048


תוך כמה זמן יגיע המארז ליעדו?

המארזים יגיעו ליעד בחיפה תוך 24 שעות.
קיימת גם אפשרות לאיסוף עצמי בשעות הפעילות (בין השעות 9:00-17:00
בתאום מראש בלבד בטלפון 052-3371065 ענת)
אנו מקבלים הזמנות למשלוחים בכל רחבי הארץ.
המארזים נשלחים עם חברת שליחויות או דואר ישראל ובדרך כלל מגיעים תוך 3-5 ימים.
במידה וחברת המשלוחים אינה מגיעה אל הכתובת הנדרשת, יתואם אתכם משלוח חלופי באמצעות דואר רשום. דואר רשום עד 14 ימי עסקים.
יתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו.

איך ניתן לשלם?

האתר הינו אתר מאובטח וניתן לעשות בו רכישות דרך מערכת הסליקה שלנו.
ניתן לשלם בכרטיס אשראי.
במידה ותרצו קשר אישי ניתן לבצע הזמנה ותשלום בכרטיס אשראי בשיחה טלפונית.
התקשרו לדניאלה 052-3371048 או לענת 0523371065
עם ביצוע ההזמנה והתשלום  תשלח אליכם חשבונית מס קבלה ישירות אל המייל או הווטסאפ .

איך אפשר להחליף את המארז?

אנו מאפשרים החלפת מארזים סגורים בלבד.  במידה וקיבלתם מארז ואתם רוצים להחזירו/ להחליף,  אנא צרו עימנו קשר לטלפון 052-3371048 דניאלה.
יש לשלוח את המארז אלינו בחזרה (עלות החזרת המארז ומשלוח מחדש תהיה על חשבון הלקוח בגובה35 ש"ח)
מחלקת שירות הלקוחות תקבל מכם את המארז ותשלח לכם זיכוי אותו תוכלו לממש למשך 6 חודשים.

מתי אפשר להזמין ותוך כמה זמן החבילה תגיע ליעדה?

מערכת ההזמנות אוטומטית ועובדת 24/7  ניתן להזמין ולשלם ישירות דרכה בכל שעה שתרצו.
ההזמנה האחרונה תתקבל עד יום שישי/ערב חג בשעה 12:00.
המארזים המחולקים בחיפה יגיעו תוך 24 שעות .
מחלקת שירות הלקוחות שלנו מקבלת את ההזמנות ומטפלת בהן מידי יום למעט שבתות וחגים.
לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו טלפונית  ענת 0523371065

האם המשלוח עולה כסף?

משלוח חינם למארזים החל מ- 279 ש"ח
במארזים בסכום נמוך, עלות המשלוח הינה 35 שקלים.
אנו עובדים עם חברת שליחויות ומספקים הזמנות לכל חלקי הארץ.
לפרטים נוספים צרו עימנו קשר
ענת 052-3371065

האם אפשר לשלב מארז עם אלבום ומוצרי טכסטיל ?

ניתן לשלב בין המארזים של הטכסטיל והאלבום ולהרכיב חבילה מקסימה.
הכל תלוי בתקציב שלכם. אנו כאן כדי לסייע בבחירת החבילה המתאימה
מוזמנים להתקשר 052-3371065 ענת

האם יש ל"בייבי נוני" גם חבילות לתאומים ושלישיות

כן, אנו מרכיבים גם חבילות גדולות המיועדות לתאומים ושלישיות  
וגם חבילות משולבות. של אלבום וטכסטיל. 
התקשרו ונשמח לעזור לכם.
ענת 0523371065 

האם ניתן להחזיר את המוצרים ולקבל החזר? ומה קורה אם הפריט פגום?

ניתן להחזיר פריטים שלא נעשה בהם שימוש ולא נפל בהם פגם/נזק עד 14 יום מיום קבלת המוצר.(כולל יום הקבלה)
החזרת פריטים המשלח על חשבון הלקוח.
החזר כספי יינתן בניכוי של 5% מעלות הפריט/ים או 100 ש"ח הנמוך מבינהם.
במקרה של החלפה או זיכוי כספי לקניה באתר יינתן שווי הפריט /ים במלואו.
כל הפריטים עוברים בקרת איכות, במידה וקיבלת פריט פגום, אנו מצטערים על כך ומבקשים שתצרו עמנו קשר באופן מידי, בכדי שנוכל לעזור לך ולטפל בנושא. פניות בנושא פגמים יתקבלו עד 48 שעות מרגע קבלת המשלוח.